Aktuelt

Vi holder deg oppdatert med viktige datoer og andre hendelser du må huske på gjennom regnskapsåret.

Høst 2019

Kontoret vil være stengt i perioden 28-29/11. Da er alle ansatte på kurs.

Vi er tilbake mandag 2/12, mye klokere og klar for innsats.
Oppfordrer alle til å levere bilag til føring så snart som mulig selv om året ikke er ferdig, viktig at vi får
gjort mest mulig før nyttår, tenker da spesielt på årskunder.
 

Årsoppgjøret 2018

Det nærmer seg fort nytt årsoppgjør, og 31/12 er i den forbindelse en viktig dato. I lenken under finner dere en oppsummering av viktige punkter i forbindelse med forberedelse til årsoppgjør.
Forberedelse-til-arsoppgjoret-2018

GDPR – Databehandleravtaler

Vi går gjennom alle våre oppdragsavtaler og sender ut endringer og nødvendige tilleggsavtaler nå i høst. I den forbindelse vil alle våre kunder få tilsendt databehandleravtale, som er ihht den nye EU forordningen som ble gjeldende fra i sommer og annen norsk lovgivning på området.
 
 
 

Nye regler om kassasystem fra 2019

Fra 1/1-19 skal alle kassaapparat være godkjent ihht nye regler i kassasystemloven med tilhørende forskrift. Dersom noen er usikker på om eget system innfrir kravene anbefales å ta kontakt med leverandøren og sjekke. På skatteetaten.no ligger liste over godkjente systemer. Dette er viktig å få i orden, det vil mest sannsynlig bli kontroller i 2019.

Ny hjemmeside

Vi har nå fått ny hjemmeside. Gi oss gjerne tilbakemeldinger på denne, og benytt gjerne de nye funksjonene for å komme i kontakt med oss, vi har nå på plass chat funksjon og mulighet for å booke time direkte fra hjemmesiden.

Høst 2018

Høsten er en god tid å ajourføre alle regnskap. Ber om at også kunder med årsmoms og momsfrie kunder sender inn bilag hittil for 2018.