Aktuelt

Vi holder deg oppdatert med viktige datoer og andre hendelser du må huske på gjennom regnskapsåret.

Sommeren 2019

Kontoret holder ferielukket i perioden 15 – 28/7. Ta kontakt med oss i god tid på forhånd dersom dere har arbeid som skal utføres i denne perioden. Ellers vil det bli avviklet ferie i juli og august, så alle er ikke til stede til enhver tid, men kontoret er åpent fra 09.00-15.00 hver dag bortsett fra i perioden  nevnt over.
Vi ønsker alle våre kunder en god sommer!
 

Årsoppgjøret 2018

Det nærmer seg fort nytt årsoppgjør, og 31/12 er i den forbindelse en viktig dato. I lenken under finner dere en oppsummering av viktige punkter i forbindelse med forberedelse til årsoppgjør.
Forberedelse-til-arsoppgjoret-2018

GDPR – Databehandleravtaler

Vi går gjennom alle våre oppdragsavtaler og sender ut endringer og nødvendige tilleggsavtaler nå i høst. I den forbindelse vil alle våre kunder få tilsendt databehandleravtale, som er ihht den nye EU forordningen som ble gjeldende fra i sommer og annen norsk lovgivning på området.
 
 
 

Nye regler om kassasystem fra 2019

Fra 1/1-19 skal alle kassaapparat være godkjent ihht nye regler i kassasystemloven med tilhørende forskrift. Dersom noen er usikker på om eget system innfrir kravene anbefales å ta kontakt med leverandøren og sjekke. På skatteetaten.no ligger liste over godkjente systemer. Dette er viktig å få i orden, det vil mest sannsynlig bli kontroller i 2019.

Ny hjemmeside

Vi har nå fått ny hjemmeside. Gi oss gjerne tilbakemeldinger på denne, og benytt gjerne de nye funksjonene for å komme i kontakt med oss, vi har nå på plass chat funksjon og mulighet for å booke time direkte fra hjemmesiden.

Høst 2018

Høsten er en god tid å ajourføre alle regnskap. Ber om at også kunder med årsmoms og momsfrie kunder sender inn bilag hittil for 2018.